Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси преди да купя 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от t0shet000 Покажи съобщение
    Ръжда не трябва да има по никакъв начин, никъде по колата. Ако има някъде ръжда, значи е ходила при калпав тенекеджия, бог знае по каква причина.
    Това за ръждата не зна как го измисли.....виждал съм 156 гнилоч отдоле,с пръст да натиснеш и ръката в купето.

    ---------- Post added at 00:31 ---------- Previous post was at 00:30 ----------

    Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
    Да. В www.mobile.bg има две - едната за 4900 лева, другата за 5400 лева, които поне по обявите изглеждат съвсем прилично. Има и по автосалоните - поне около Пловдив в посока село Труд, а и на други места.
    Тая за 4900 е 100% бъзик обява.

    ---------- Post added at 00:33 ---------- Previous post was at 00:31 ----------

    Първоначално публикувано от Skipper Покажи съобщение
    Като цяло не са лоши автомобили. Окачването като цяло не е голям проблем - за 300 лева го сменяш цялото и го забравяш. Иначе горните носачи са си проблемни. Ръжда единствено може да се открие по гърнето, но на други места не трябва да има !!! Като недостатък бих казал големия радиус на завиване, но за сметка на това волана много бързо отговаря. Като препоръка- не гледай автомобилите под 3500 и се оглеждай за дизел, че туинспарка е малко особен за поддръжка и не всеки майстор може да работи по него.
    Щото по дизела е пълно дет знаят,прескачат се.....

    ---------- Post added at 00:34 ---------- Previous post was at 00:33 ----------

    Първоначално публикувано от ivo_63 Покажи съобщение
    ако опишеш колко коли по марка си имал и колко километра си навъртял със всяка от тях ще ме изкефиш, с тоя пост изглеждаш като пубер
    Защо?
    Колко коли трябва да е карал човек та да се качи на Алфа или да я препоръчва?

    ---------- Post added at 00:36 ---------- Previous post was at 00:34 ----------

    Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
    Ами и АЗ съм пубер имам около 900 000 км на служебни и лични коли ! Около 20 коли съм сменил и винаги се връщам на Алфа !
    Да отбележа,че колите са ми били от 3 до 10 год.
    Не само пубер но и тъп и пъпчив.))))))))))

    ---------- Post added at 00:40 ---------- Previous post was at 00:36 ----------

    Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
    Ако си се спрял на 2.0 ТС имаи едно на ум за Селеспиида .. той не дава не малко проблеми .. и никак не е евтино но пак иначе си мотора е прекрасен !
    Селеспийда си е супер,ти колко Селета си имал,че думаш?

    ---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:40 ----------

    Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
    Като на всяка кола.
    Ако маздата ти е била здрава откъм окачване - алфата ще ти се стори кашкавалена.

    Ако минеш повече от 20к км без нещо да се обади, ще се очудя.
    Ако няма да си сменяш сам елементите по окачването - като идеш в сервиз и после си платиш - ще псуваш марката

    Туин спарк и бензин - трябва да си мазохист. Туй последното с риск да ме намразят колегите
    Ако си сложи баш оригинални носачи хич не е кашкавалена,но за цената си прав,към 800 лева са горни-долни оригинални носачи.

    ---------- Post added at 00:48 ---------- Previous post was at 00:45 ----------

    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    На 156
    А 156-147 и ГТ си е все едно....
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

    Comment


    • #47
      Взимай 147 и не се чуди. За тези пари няма да намериш по добро на пазара. Аз 3 месеца гледах само голфове 4 и5 . алфите ги избягвах , но се качих в една 147ца само за да я видя - 1,9 JTD 16v 140 коня. На другия ден си я купих, това е моята кола, не спира да ме кара да се усмихвам , всичко по нея като екстри и удобства е измислено перфектно . кожа , темпомат , красива количка , пъргава . Алфа за 4000 лв. има екстри, колкото която и да е друга марка за 6500лв. Т.е. купуваш си алфата и ти остават парички да си направиш окачването 5 пъти и обслужване 2 пъти и масла и филтри - това са окачване за около 200 000 км и обслужване за около 120 000 км. А освен това е по пъргава от всички колички в този клас. Моята гори 5,5 л/100км смесено , което за 140 коня е нищо. Като минуси аз съм забелязал поскърцване при павета и кофти асфалт и недозавиване при висока скорост , но малко хора бъха го усетили, аз слизам от 200sx.

      Comment


      • #48
        Бе,нодозавиване има ама при висока скорост.......
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #49
          Ми човека слиза от 200сх(да му се чуди човек),нормално е да му недозавива.......
          alfa 159 1,8 mpi/lpg

          Comment


          • #50
            Колеги, продавам моята 147ца. 2002, 1.9 JTD, ~180 000 км, ръчни скорости 4 врати. Колата е пазена много, обслужвана е остновно в RubigCar. От година и половина съм я оставил на баща ми да я кара. Купи си нова кола и сега я продавам.

            Ако някой се интересува, да ми пише на лично.
            147 '02 1.9 JTD

            Comment


            • #51
              Приблизително колко ще ми струва Алфа 147 да я вкарам в движение регистрация там еко такси застраховки и др. глупости.

              Comment


              • #52
                +500лв - еко такса, регистрация ГО за 3 месеца
                +150 да кажем масло и филтри.
                + 300-350 + агренаж, може и повече ако и водната помпа е за смяна

                и вече гледаш окачване, по пистовия ремък дали няма изненади, термостат и туй онуй.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #53
                  Аз скоро си купих 147-ца. В КАТ за регистрация ми взеха 75 лв, ако не ме лъже паметта. 242 лв еко такса със застраховка - първоначална вноска 50лв и 3x40лв, обслужване с масло, филтри, ангренаж и водна помпа - 740лв (може и по-евтино, но зависи къде), винетка 67лв.
                  sigpicAlfa Romeo 147, 1.9 JTDm (120 ps) '07

                  Comment


                  • #54
                    Каквото и да вземеш без значение марка и модел вече си се набутал вземи това което ти е на сърце и душа поне с удоволствие да даваш пари по него.Ако вземеш немски или япоснки явтомобил какво мислиш че те са върха на сладоледа и нямат проблеми (много са прехвалени) просто тук в BG никой неказва колко се е прецакал и си хвали неговото.
                    Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                    0w40 Shell Helix Ultra

                    Comment

                    Working...
                    X